Obre les portes l’exposició “50 anys del Concurs del Segle”

2 d'octubre de 2020
2 d'octubre de 2020 Museus del Vendrell

Obre les portes l’exposició “50 anys del Concurs del Segle”

Un dels esdeveniments que marquen el calendari casteller cada dos anys és el Concurs de Castells de Tarragona, aquest any, malauradament, a causa de la situació que s’està vivint, no es podrà celebrar. Tot i així, la colla castellera Nens del Vendrell vol recordar la data en què s’hauria dut a terme, amb la inauguració d’una exposició al Museu Deu dedicada al Concurs de 1970.

El divendres 2 d’octubre, a partir de les 19 h, obrirà les portes la mostra que explicarà com fou aquell concurs decisiu per als vendrellencs, com es va viure i les conseqüències que tingué per al món casteller, un moment en què es trenquen els mites sobre els castells folrats i el fet casteller es normalitza, donant pas a una nova era.

L’exposició està formada per panells explicatius, dividits en 5 àmbits, i objectes com vestuari, instruments musicals, documentació i, evidentment, el trofeu que van guanyar els vendrellencs en aquell Concurs del Segle.