El Museu Àngel Guimerà programa dues activitats aquest mes de març

17 de març de 2021 Museus del Vendrell

El Museu Àngel Guimerà programa dues activitats aquest mes de març

Després de mesos amb l’activitat cultural interrompuda a causa de la pandèmia, el Museu Àngel Guimerà celebra aquest mes de març dues efemèrides vinculades a l’autor que dona nom al museu.

El diumenge 21 de març, a les 12 h, coincidint amb la celebració del Dia Mundial de la Poesia, es podrà gaudir al museu d’una lectura participativa de la poesia d’Àngel Guimerà amb l’espectacle “GuimerJam”, a càrrec de l’actor David Bo.

I el dissabte 27 de març, a les 17:30 h i a les 19 h, coincidint amb la celebració del Dia Mundial del Teatre, es podrà gaudir novament de la visita teatralitzada “Guimerà: infant, llop i àngel”, a càrrec de la companyia Amelie Produccions.

El preu dels espectacles és de 5 euros per persona. Les entrades es poden adquirir anticipadament al Museu Àngel Guimerà (c. Santa Anna 10), al telèfon 977 66 10 06 o al correu electrònic museuguimera@elvendrell.net; i 30 minuts abans de l’inici de l’espectacle al mateix museu (si encara queden entrades).
Les places són limitades.