El Museu Guimerà commemora la mort del dramaturg amb un espectacle familiar

30 de juny de 2021 Museus del Vendrell

El Museu Guimerà commemora la mort del dramaturg amb un espectacle familiar

Aquest estiu el Museu Àngel Guimerà s’ha proposat oferir activitats per a tots els públics i en diferents espais del municipi. Fa uns dies ja van presentar la ruta familiar “El Vendrell en primera persona”, els dies 13 de juliol i el 10 i el 24 d’agost, que farà un recorregut per diversos punts del municipi, vinculant-los a vendrellencs que han deixat empremta dins i fora de la vila. A més a més, també oferiran espectacles de petit format tots els dilluns de juliol i agost dins del cicle “ELS DILLUNS AL MÀG”, amb actuacions a l’interior del museu i als cellers Avgvstvs Forvm i Jané Ventura, amb propostes teatrals, musicals, poètiques i de màgia.

Però l’oferta d’activitats no acaba aquí, i és que el cap de setmana del 17 i 18 de juliol commemoraran el 97è aniversari de la mort de Guimerà, amb una jornada de portes obertes tots dos dies. I, a més a més, dissabte 17 de juliol, a les 19 h es podrà gaudir de l’espectacle “Piscina poesia” de la companyia Genovesa, Narratives teatrals, una proposta familiar de teatre literari per a infants a partir de 3 anys, que veuran com la poesia pren vida de la mà d’un actor.

L’activitat tindrà lloc al pati del Museu Àngel Guimerà i té un cost de 2 € per persona. Les entrades es poden adquirir al web https://museus.elvendrell.net, al telèfon 977 66 10 06 o al correu electrònic museuguimera@elvendrell.net.