Jornada de Portes Obertes al Museu Pau Casals

22 d'octubre de 2021
22 d'octubre de 2021 Museus del Vendrell

Jornada de Portes Obertes al Museu Pau Casals

El 22, 23 i 24 d’octubre commemorem el 48è aniversari de la mort de Pau Casals amb portes obertes a l’exposició del Centenari de l’Orquestra Pau Casals i activitats gratuïtes

El proper 22 d’octubre es compliran 48 anys de la mort de Pau Casals. Un any més, hem preparat diverses activitats per commemorar-ho. Divendres 22 i el cap de setmana del 23 i 24 d’octubre farem jornada de portes obertes a l’exposició del Centenari de l’Orquestra Pau Casals. El dissabte farem la Ruta Sant Salvador i el diumenge una visita guiada a l’exposició temporal. Els horaris de visita durant el cap de setmana seran el divendres i dissabte de 10 h a 14 h i de 16 h a 18 h i el diumenge de 10 h a 14 h.

Ruta “Sant Salvador. De port marítim a platja d’estiueig”

La Ruta de Sant Salvador ofereix un agradable passeig entre els carrers d’aquest barri de mar, posant èmfasi en la façana marítima que és la seva zona emblemàtica per excel·lència. Malgrat que sigui un indret petit i recollit, Sant Salvador té molta història a explicar i que en aquesta ruta es posa en relleu el seu passat marítim com a port boter, la seva relació amb el Vendrell i rodalies a través de les famílies que hi tenien propietats, les grans personalitats que hi van viure o estiuejar, i la transformació que ha patit el barri fins a dia d’avui.

Si voleu conèixer la fantàstica història d’aquest barri no us podeu perdre aquesta ruta!

Horari: Dissabte 23 a les 12 h i a les 18 h

Preu: Entrada gratuïta

Important: Places limitades. Cal fer reserva prèvia a ticketsonline.paucasals.org.