El Vendrell celebra el Dia Internacional dels Museus

13 de maig de 2022 Museus del Vendrell

El Vendrell celebra el Dia Internacional dels Museus

Per celebrar el Dia Internacional dels Museus (18 de maig) la Regidoria de Cultura ha organitzat diferents activitats amb els Museus del Vendrell.

El dissabte 14 de maig, a partir de les 10:30 h, es farà la ruta cultural “Coneixem l’Ermita i Sant Salvador” organitzada pel Museu Pau Casals, que finalitzarà amb un concert del cicle “El Vendrell sent la música” a l’Ermita de Sant Salvador a càrrec del grup Pinea.

El mateix dissabte 14 de maig, a partir de les 19 h, es realitzarà l’activitat “MúsicaDansaVeu,” emmarcada en la Nit dels Museus del Vendrell, amb actuacions de Silok, al Museu Apel·les Fenosa; de Nerea Bassart, a la Casa nadiua de Pau Casals; de Griselda Ramon, al Museu Àngel Guimerà, i de Beatriz Higueras, al Museu Deu.

I el 18 de maig, al Museu Deu, hi haurà dues activitats:

-A les 17:30, tindrà lloc l’activitat pedagògica “Canta’m un quadre”, adreçada a infants de 2 a 5 anys perquè puguin descobrir els quadres del museu a través de la música i les titelles.

-I  a les 19 h, es farà  l’activitat “Tast de tes”, relacionada amb l’exposició temporal “Les dones del te” de la ceramista Mary Gumà, que servirà per introduir al participant en l’origen d’aquesta beguda, els principals llocs de producció, el seu cultiu i les seves propietats. Al final, es farà una degustació de tes.

Aquestes dues activitats al Museu Deu són gratuïtes, però cal fer una inscripció prèvia al correu electrònic museudeu@elvendrell.net perquè les places són limitades.

Descarrega el programa del DIM2022 aquí!