Els Dilluns al MÀG torna amb més espectacles al Museu Àngel Guimerà

18 de juliol de 2022 Museus del Vendrell

Els Dilluns al MÀG torna amb més espectacles al Museu Àngel Guimerà

Per tercer any durant el mes d’agost el Museu Àngel Guimerà amplia la seva programació els dilluns al vespre amb un seguit d’activitats que estaran dividides en tres àmbits: musical, teatral i poètic. Amb el nom d’“ELS DILLUNS AL MÀG” es podrà gaudir de 4 propostes diferents obertes a tots els públics, amb una especial per a famílies.

Aquests espectacles, tots relacionats amb la figura d’Àngel Guimerà, permetran conèixer el dramaturg des de perspectives ben diferents. La seva etapa teatral es podrà gaudir a través d’un clàssic del seu repertori, l’espectacle Maria Rosa reviu al MÀG, a càrrec de la companyia Amelie Produccions, l’1 d’agost a les 20 h. La vessant més poètica i musical es mostrarà amb el recital Camins de dona: vida de la dona al Modernisme, amb la Veu humana, el 8 d’agost a les 20 h. Com a novetat, els més petits de la casa tindran un espai en aquest cicle amb la “Visita teatralitzada familiar El gos de casa“, amb el Grup de Teatre La Lira, el 22 d’agost a les 19 h. I, per últim es descobrirà tot el museu amb les peces musicades del poeta amb la visita musical que oferirà David Puertas, que porta per títol Una visita musical per a una vida teatral.

En finalitzar cada espectacle es podrà degustar una copa de vi del Penedès (excepte amb la visita familiar).

El preu dels espectacles serà de 5 euros per persona. Les entrades es podran adquirir anticipadament al web https://museusdelvendrell.koobin.com del Vendrell i 30 minuts abans de l’inici de l’espectacle al mateix museu. Les places són limitades. Per a més informació es pot enviar un correu a museuguimera@elvendrell.net.