Una coproducció del Temporada que commemora els 50 anys de la mort del Mestre

Publicat a Notícies
20 de març de 2023 Museus del Vendrell

Una coproducció del Temporada que commemora els 50 anys de la mort del Mestre

Aquest proper cap de setmana la programació del Temporada té una cita teatral, que s’emmarca en el 50è aniversari de la mort de Pau Casals (1973-2023).
Concretament, dissabte s’estrenarà al Teatre Àngel Guimerà «Un concert a la Casa Blanca», una coproducció del Temporada dirigida pel llorencenc Llorenç Rafecas i interpretada pels actors i actriu Mingo Ràfols, Roc Esquius i Mercè Pons.

Pau Casals va oferir un concert a la Casa Blanca, convidat pel president Kennedy. És l’any 1961. Des de l’exili, Casals manté la seva creuada a favor de la pau al món i el retorn de la democràcia a Espanya. Kennedy és la gran esperança per evitar que la guerra freda esclati en una guerra real de conseqüències inabastables.
Casals i Kennedy s’admiren. Però tenen idees ben diferents. El món penja d’un fil, i les tisores per tallar-lo estan en ben poques mans. Tots dos miren més enllà i viuen situacions impossibles, dalt d’un escenari. Dues personalitats fortes i convençudes que es van asseure per parlar cinc minuts i en van parlar més de cinquanta.

Les entrades estan numerades i es poden adquirir a www.temporada.cat. Les persones interessades també les poden comprar de forma presencial, el mateix dia, a la recepció de l’EMMPAC, i tots els divendres no festius, de 10 a 13h, o bé a taquilla, una hora abans de la representació, sempre i quan l’aforament així ho permeti.