El Museu Àngel Guimerà proposa un nou espectacle aquesta Setmana Santa

4 d'abril de 2023 Museus del Vendrell

El Museu Àngel Guimerà proposa un nou espectacle aquesta Setmana Santa

La casa pairal d’Àngel Guimerà ofereix una nova proposta teatral aquesta Setmana Santa. ‘Els llops d’Àngel Guimerà’ és un espectacle de petit format de Bubulina Teatre, a càrrec del rapsode i intèrpret de tenora Valentí Maymó, amb dramatúrgia del periodista i creador Jordi Lara i produïda per Gisela Figueras.

Aquest espectacle, que recupera part de la millor poesia d’Àngel Guimerà, i també alguns dels seus poemes musicats per Enric Morera, tan populars com La Santa Espina, Les fulles seques o La sardana de les monges es podrà el dissabte 8 d’abril a les 18:30 h al Museu Àngel Guimerà.

El personatge principal de l’obra de teatre serà el protagonista d’un dels textos més reconeguts del dramaturg, Terra baixa, en què el Manelic explicarà com el seu creador, Guimerà, va poder escriure sobre totes les passions i com les va viure ell.

L’activitat té un preu de 5 € i es poden adquirir les entrades al web: https://museusdelvendrell.koobin.com/.

Per a més informació es pot contactar amb el Museu Àngel Guimerà (c/ Santa Anna, 10), al telèfon 977 66 10 06 o al correu electrònic museuguimera@elvendrell.net.

L’horari d’obertura d’aquesta Setmana Santa serà:

Dijous 6 d’abril: de 10 h a 14 h i de 17 h a 19 h

Divendres 7 d’abril: d’11 h a 14 h