Exposició fotogràfica “Essencials (…) 2023” a la Sala Portal del Pardo

11 d'abril de 2023 Museus del Vendrell

Exposició fotogràfica “Essencials (…) 2023” a la Sala Portal del Pardo

El proper divendres 14 d’abril, a les 19 h, a la Sala Portal del Pardo, tindrà lloc la inauguració de l’exposició “Essencials (…) 2023”.

Amb aquesta exposició, la Sala Portal del Pardo segueix mantenint el seu compromís amb la creació artística i es reivindica amb el projecte Essencial (…), una acció artística de producció pròpia de la sala, que manifesta la capacitat de la cultura i de l’art per crear nous imaginaris, un motor de canvi per repensar el món. El projecte va néixer amb una acció artística efímera i l’anterior edició acollia la vessant més jove amb l’exposició del certamen literari de microrelats celebrat per Sant Jordi.

Enguany, la fotografia és la protagonista amb la mirada del Vendrell a través de l’objectiu de Toni González, Flor Benito, Joan Güixens, Laia Saperas i Jordi Palau. Tots cinc contribueixen a ampliar el nostre imaginari visual de la ciutat.

L’exposició es podrà visitar durant dos períodes:

Toni González i Joan Güixens
Del 14 d’abril al 3 de juny de 2023