Aquest dijous, obertura de l’exposició “I tu, què pintes?” al Museu Deu

13 de juny de 2023
13 de juny de 2023 Museus del Vendrell

Aquest dijous, obertura de l’exposició “I tu, què pintes?” al Museu Deu

Ja fa anys que al Vendrell les escoles i el Museu Deu han creat un vincle de necessitat mútua. Fa més de 28 anys que les escoles vendrellenques fan que el Museu Deu sigui un espai més d’aprenentatge, col·laborant en el desenvolupament d’ofertes educatives i establint línies d’intercanvi de coneixements.

L’objectiu d’aquesta dinàmica és establir una estreta col·laboració entre els professionals del museus i les escoles. Amb aquesta intenció l’educadora del Museu Deu visita els centres educatius on explica la vida i obra d’artistes com Joan Miró, Vicent Van Gogh, Salvador Dalí, Joaquim Sunyer, Miquel Villà, Ramon Calsina, i aquest any com a novetat la incorporació de dones artistes com Yayoi Kusama, Alma Thomas i Sonia Delaunay.

Aquests artistes han estat el punt de partida de reflexions i treballs fets per alumnes de les escoles vendrellenques Àngel de Tobies, Àngel Guimerà, Marta Mata, Coma-ruga, Pau Casals i Vilamar (Calafell).

El resultat de l’experiència és una mostra temporal que compta amb gairebé 600 dibuixos dels “nostres petits artistes”, de nens i nenes de cicle infantil i primer de primària que han interpretat les obres de destacats artistes des del seu particular punt de vista.

I com que és una exposició pensada i feta per infants l’acte inaugural comptarà amb un contacontes molt especial a càrrec de Genovesa Narratives Teatrals. Us esperem a tots aquest dijous a les sis de la tarda.

L’exposició es podrà visitar del 15 de juny al 30 de juliol a la sala d’exposicions temporals del Museu Deu. La inauguració de la mostra es farà el dijous 15 de juny a les 18h.

Per a més informació: Museu Deu. Plaça Nova, 6. El Vendrell.