Tornen “ELS DILLUNS AL MÀG” al Museu Àngel Guimerà

21 de juliol de 2023 Museus del Vendrell

Tornen “ELS DILLUNS AL MÀG” al Museu Àngel Guimerà

Per quart any durant el mes d’agost el Museu Àngel Guimerà amplia la seva programació els dilluns al vespre amb un seguit d’activitats que estaran dividides en tres àmbits: musical, teatral i poètic. Amb el nom d’“ELS DILLUNS AL MÀG” es podrà gaudir de 4 propostes diferents obertes a tots els públics.

Aquests espectacles, tots relacionats amb la figura d’Àngel Guimerà, permetran conèixer el dramaturg des de perspectives ben diferents.

El primer dilluns, el 7 d’agost, a les 20 h, la Laia M. Llobera, acompanyada del grup Les 3 Claus Musicals, recitarà el poemari Altres Plagues, i anirà acompanyat de la degustació d’una copa de vi del Penedès.

La següent proposta, el 14 d’agost, a les 20 h, l’actor Valentí Maymó es posarà a la pell del Manelic, el protagonista de Terra baixa, per parlar sobre les passions de Guimerà, amb l’acompanyament de la seva tenora a l’espectacle Els Llops.

La part musical l’oferirà el David Puertas el 21 d’agost a les 20 h, en què descobrirà tot el museu amb les peces musicades del poeta amb Una visita musical per a una vida teatral.

Per últim, la part més còmica dels espectacles serà el 28 d’agost, a les 20 h, amb la visita teatralitzada Les xafarderies de Cal Ximet, en què la minyona de la casa explicarà anècdotes i curiositats de la família.

El preu dels espectacles serà de 5 euros per persona. Les entrades es podran adquirir anticipadament al web https://museusdelvendrell.koobin.com del Vendrell i 30 minuts abans de l’inici de l’espectacle al mateix museu. Les places són limitades. Per a més informació es pot enviar un correu a museuguimera@elvendrell.net.