S’obre la convocatòria de la XIII Biennal Internacional de Ceràmica del Vendrell

14 de febrer de 2024
14 de febrer de 2024 Museus del Vendrell

Ja s’ha obert la convocatòria per poder participar a la XIII Biennal Internacional de Ceràmica del Vendrell i el termini de presentació de les sol·licituds finalitzarà el 9 d’agost de 2024.

El Jurat escollirà un màxim de vint obres, que s’exposaran a la Sala Portal del Pardo des del 8 de novembre de 2024 a l’11 de gener de 2025. D’aquestes vint obres, el Jurat n’escollirà una, que serà la guanyadora del premi (4.300 €) i que s’exposarà l’any 2025 junt amb altres obres del seu autor.

L’obra guanyadora no podrà haver estat premiada en altres concursos.

En la selecció de les obres, el Jurat en valorarà tres criteris: l’originalitat (fins a 5 punts), la creativitat (fins a 5 punts) i la tècnica (fins a 5 punts).

Més informació i documentació relacionada amb la convocatòria: