8 de maig de 2023 Museus del Vendrell

DIM 2023: Visita teatralitzada al Museu Pau Casals

Per celebrar el Dia Internacional del museus i la Nit dels Museus, us convidem a descobrir la casa de Pau Casals de la mà de diferents personatges que ens fan reviure la seva història. Una visita pensada per a tots els públics que ens apropa a la vida més quotidiana de Pau Casals.

El grup de teatre la Lira del Vendrell, son els responsables de donar vida a les minyones de la casa, el Ramon un pescador de Sant Salvador i Sr. Gaspar, un músic amic de Pau Casals que a través de les seves vivències ens endinsen a la història de la casa i de la vida i obra de Pau Casals.

L’activitat té una durada aproximada d’una hora i 30 minuts.

L’aforament a l’activitat és limitat. Cal comprar entrades anticipades a ticketsonline.paucasals.org. Per a més informació podeu enviar un correu electrònic a museu@paucasals.org o podeu trucar al 977684276.

14 de maig de 2023