20 de juny de 2021 Museus del Vendrell

ELS DILLUNS AL MÀG. Ignasi Roda i Mone Teruel canten Guimerà

Per segon any durant els mesos de juliol i agost el Museu Àngel Guimerà amplia la seva programació els dilluns al vespre amb un seguit d’activitats que estaran dividides en quatre àmbits: musical, teatral, poètic i màgia. Amb el nom d’“ELS DILLUNS AL MÀG” es podrà gaudir de 4 propostes diferents obertes a tots els públics.

Amb aquest recital els espectadors descobriran la força i la qualitat de la poesia de Guimerà. Ignasi Roda, que ara ens canta acompanyat de la Mone Teruel amb arranjament a piano de Pep Pladellorens, ens presenta una poesia lírica, èpica, patriòtica, desesperada, narrativa i, fins i tot, mortuòria i llòbrega, que es complementa amb la música que n’ha fet. Tot plegat, esdevé un conjunt harmònic, on es fusionen, a més de cent anys de diferència, els seus creadors.

Aquest acte inclou una visita al celler Avgvstvs Forvm i tast de vins.

Hora: 19 h
Localització: Cellers Avgvstvs Forvm (ctra. Sant Vicenç, s/n)
Preu: 12 €
Informació: museuguimera@elvendrell.net / 977 66 10 06