22 de juny de 2022 Museus del Vendrell

ELS DILLUNS AL MÀG. Maria Rosa reviu al MÀG

Per tercer any durant el mes d’agost el Museu Àngel Guimerà amplia la seva programació els dilluns al vespre amb un seguit d’activitats que estaran dividides en tres àmbits: musical, teatral i poètic. Amb el nom d’“ELS DILLUNS AL MÀG” es podrà gaudir de 4 propostes diferents obertes a tots els públics, amb una especial per a famílies.

El grup Amelie Produccions s’aproxima a una de les peces teatrals més celebrades d’Àngel Guimerà, Maria Rosa, un text inspirat en una història real que succeí a mitjan del segle XIX durant la construcció d’una carretera. La companyia de teatre, a través de l’adaptació del text a càrrec de Pep Vinyes, guiarà la visita per les diferents sales del Museu Àngel Guimerà a través d’aquest drama social i amorós.

Dia: Dilluns 1 d’agost
Hora: 20 h