10 de març de 2023 Museus del Vendrell

Mar de sons i vi

El Mar de Sons i Vi és una proposta per emocionar-se amb la història i la música de Pau Casals. Una activitat que comença amb la visita guiada a la seva casa d’estiueig i acaba al jardí del museu fent un tast de vins i cava DO Penedès (Avgvstvs Forvm i Jané Ventura), mentre escoltem una audició de violoncel en un marc incomparable davant del Mar Mediterrani.

Si voleu gaudir de cultura i història, música i vi no us perdeu aquesta activitat!

L’activitat té una durada aproximada d’una hora i 30 minuts, i va destinada a públic general.

L’aforament a l’activitat és limitat.

Cal comprar entrades anticipades a www.ticketsonline.paucasals.org. Per a més informació podeu enviar un correu electrònic a museu@paucasals.org o podeu trucar al 977684276.

Horari: 12 h

Preu: 12 € adults | 8 € menors a partir de 8 anys